Jsme CRS, komunikační agentura.

Dříve se říkalo také reklamní agentura, což pořád platí. Můžete nám říkat i agentura produkční, eventová nebo digitální. Naší předností totiž je, že pokrýváme celou škálu služeb, které potřebujete, abyste uspěli v dnešním, tolik komplexním světě.

To jsou ale jen škatulky. Důležité je, že v CRS najdete zkušené marketingové matadory i zapálené juniory. Je nás kolem 15 lidí. Někteří jsou hyperdůslední projekťáci, jiní zase talentovaní experti na design, obsah, eventovou produkci, digitální technologie, online kanály či holistické marketingové strategie.

Uvnitř nám to šlape, protože máme společné principy, kterých se držíme. Jdeme do hloubky v poznání vašeho byznysu a nabízíme jen to, co bychom použili i pro sebe. Jsme kreativní, ale naše práce je vždy ukotvená v realitě. Nejsme blázni. Protože ani vy ne.

Kdo udává směr

Daniel Míšek 
CEO

Pavel Košulič
Account Director

Gabriela Šulcová
Event Director

Jiří Fíla
Managing partner

Jak se rodila agentura

Na začátku stál Jirka Fíla. Je to takový ten chlapík, co si umí poradit s každou situací. Začínal v devadesátkách jako zaměstnanec tiskárny. Přes noc tisknul, přes den sháněl byznys. Zakázek ale nosil tolik, že jeho provize převyšovaly zisky firmy – a tak mu nakonec tiskárnu předali. Rozvíjel ji dalších 5 let, než pochopil, že devadesátky končí a nastává čas pracovat hlavou.

Uměl prodávat. Věděl, co je pro lidi důležité a neotřelými nápady si je získával na svou stranu. Založit reklamku pro něj byla přirozená volba.

V říjnu 2001 tak vznikla agentura CRS/DF, která se později proměnila v CRS, jak ji znáte. Agentura, která má dnes kolem 15 sehraných lidí a pracuje pro klienty na 3 kontinentech. A mimochodem, pořád v sobě nese kus svého zakladatele: Jsme takový ten chlapík, co si umí poradit s každou situací.

Pravda je taková, že reklama nikoho nezajímá. Lidé chtějí zábavu, vzrušení a hloubku. A to je někdy reklama.

Zdá se, že by nám to mohlo klapat?
Ozvěte se nám.