Úspěch není náhoda.
Toto jsou naše standardy,
kterých se držíme

Jsme na sebe přísní, ale bude se vám to líbit.


Připravujeme se

Už na úvodní schůzku si děláme rešerši o vašem byznysu i odvětví, abyste nás nemuseli doučovat obecné informace.

Ptáme se, proč

Zadání je základ, ale důležitý je i kontext. Zajímá nás, co vás k tomu vede a proč to chcete udělat. Chceme vám rozumět a být s vámi na stejné vlně.

Vysvětlujeme

Víme, co děláme a proč to děláme. A naši klienti také. Navrhované kroky totiž vysvětlujeme a zdůvodňujeme.

Radíme se

V našem týmu najdete zapálené juniory i ostřílené veterány. Vzájemně pomáhají k lepším výstupům.

Analyzujeme

V naší agentuře pracují talentovaní junioři i ostřílení veteráni. Nikdo na to ale není sám. Nad vaší zakázkou vždy přemýšlí více lidí.

Nepaštikujeme

Nevěšíme bulíky na nos. Nabízíme jen to, co opravdu umíme a slibujeme jen to, co je reálné.

Uctíváme pyramidu. Jdeme od základů, a proto se na špičce jen málokdy mýlíme

  • Nejdříve vaše vize

    • Potřebujeme pochopit vaši vizi, abychom pro vás mohli odvést dobrou práci.
      Kam tím vším míříte? Chceme znát základy a cítit to stejně.
  • Řekněte konkrétní cíl

    • Kolik? Jakých? Za jak dlouho? Za jakých podmínek se to vyplatí?
      Cíl nesmí zůstat na vodě. Řekněte nám, čeho chcete dosáhnout.
  • Smysluplná strategie

    • Když máme pevné základy, stavíme spolehlivou a funkční strategii.
      Takovou, která je úměrná cíli a nedělá kroky vedle.
  • Důkladná realizace 

    • Vyladěné sdělení, správné kanály, definované publikum.
      Pracujeme podle strategie a míříme na cíl.

Na těchto 5 marketingových principech stavíme každou spolupráci



Princip pravdivosti

Funkční marketingová strategie je jen zesilovač pravdy. Vaše značka musí říkat to, co skutečně platí. Jinak nebudete uvěřitelní a vše se obrátí proti vám. Proto v našich kampaních nikdy nelžeme.

Princip jednoduchosti

Occamova břitva říká, že nejjednodušší řešení bývá nejlepší. To platí i u nás. Námi navrhovaná řešení nejsou zbytečně složitá. Stojí na metodách, které fungují po staletí.

Princip emocionality

Rozhodujete se podle srdce, i když zvážíte rozumné argumenty? Dělá to většina lidí. My na to myslíme. Racionální argumenty nám kryjí záda, sdělení ale stavíme tak, aby probouzelo správné emoce.

Princip důvodu proč

Když něco umisťujeme na trh, musíme znát věrohodnou odpověď na otázku, proč by si to měl zákazník koupit. Proč by si to měl koupit raději od vás než od konkurence? Proč by to měl potřebovat?

Princip vlastní kůže

Ve vaší kůži sice nejsme, ale děláme věci tak, jako bychom je dělali pro sebe. S chladnou hlavou zvažujeme, jestli se vám investice opravdu vyplatí. A když si myslíme, že ne, řekneme vám to na rovinu.

Zdá se, že by nám to mohlo klapat?
Ozvěte se nám.